fredag 7. september 2012

Husmorens ønskeliste

Avogtil er det deilig å bare sitte og drømme seg bort i en ønskeliste.Denne bloggen er et sted jeg går når jeg trenger at verden er myk og pastellfarget. Og akkurat sånn liker jeg det. Denne ønskelisten er fra en nettshoppingtur hos Rafnes. Jeg er ikke sponset men de kan gjerne sende meg så mye støsj de vil hvis de har lyst.










På ønskeliste står det også en slik gedigen gryte fordi jeg trenger en større gryte når jeg koker saft og generelt synes det er en uting å ikke ha noe med tilsvarende størrelse av ei krabbegryte.


Denne herligheten her er jeg så heldig at jeg allerede har, men benytter anledningen til å anbefale den masse! Det er den samme orginale som bestemor(ihvertfall min) bruker, kommer i herlig 70-talls pakning med instruksjon på tjekkisk. Den er mye større enn de vanlige metall/røde og er fabelaktig og praktisk på alle måter. Har allerede brukt den masse!



Og sist men ikke minst, denne fantastiske perlen, en vaskekte Kitchenaid <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar